Back to bed

Så var man hemma igen efter en "kort" dag på jobbet och imorgon är jag leeeedig! Så skönt!
I går kom jag instapplande klockan 22 (en timmes restid, you know) och gick direkt och la mig, var så trött efter att ha varit på jobbet sen 8.30. (Med en och en halv timmes promenad/sitta-och-njuta-i-solen-och-äta-choklad-från-Cloetta-paus.)
Ska bara sno bilen och köpa pelargonfrön på plantagen (till lägret i helgen).

Har ont i halsen och torrhosta! Hoppas det inte är en upprepning på förkylningen som är på gång för jag har inte några sjukhelger inplanerade den närmsta framtiden. Massor med strepsil, bafusin och te får bota mig idag och imorgon. Det löser sig nog. Men nu ska jag ta det lugn! Mmm! //E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0