Champange och vindruvor

Ja det är fredag, ja det är skönt, men jag kan inte tjata om det VARJE fredag, det kommer bli långdraget. Gick hem tidigt från jobbet idag, det var skönt. Kommer jobba ikapp det nästa vecka så det är lugnt.

Firar iallafall fredagkvällen just nu med att dricka en liten tranbär/lingon och champange drink som jag precis uppfunnit. Öhm. Det smakade bra. Dricker i ett fint glas och låtsas att jag är marie antoinette och dricker rosa champange. Äter även vindruvor och en delicatoboll, och läser bloggar, sittande vid "frukostbaren", alltså köksön i vårt kök/vardagsrum. Mycket mysigt, faktiskt.

Nu ska jag gå ner och spola tillbaka 40 minuter på TV:n om jag får och kolla på CSI...
Hoppas ni inte glömmer mig. Jag har inte glömt er, även om jag inte ringt alla jag ville ringa än.. men det kanske händer imorgon. Puss puss! //E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0