fredagsnöjen!!

Sitter och läser denna förtjusande blogg. Fnissar lite för mig själv. Äntligen någon som förstått att det är okej att totalsåga offentliga "kändisar" (bloggkändisar). De som känner mig vet nog att jag ibland börjar spy galla över smöriga killar, Shirley Clamp och andra jobbiga människor i världen. Min mamma brukar tycka det är jobbigt, dels för att hon ser det som sin plikt att ställa sig på det stackars offrenas sida och dels för att när jag väl kommer igång blir jag dryg. Moahahahha!

Tycker även att ni ska läsa denna intervju och förtjusa er över sveriges största bloggerskas intelligens och verkligen gotta er i vilket otroligt bra föredöme hon är för "dagens unga tjejer".

Trevlig fredag, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0