It's alive (almost)!

Ja, lyckades släpa mig ur sängen även denna morgon, och hann med bussen. Trots att det ösregnade, var svinkallt och grått ute. Sängen var så skön så skön. Det blir liksom extra jobbigt att gå upp när alla andra har lov, för då känns det mindre motiverat, och rätt orättvist. Men jag vaknade väl till så småningom. Så nu är jag levande, om dock lite zomieaktig. Men klockan 08.50 är det morgonkaffe, då kommer jag vakna till liv, promise.

Ingrid, skönt att det inte bara är jag som sitter och stör mig på stackars människor som har hosta och sånt ibland. :) Miss you my darling!! Åhh!

Nej nu är det dags att försöka göra någon liten nytta här! Tjing//E

Kommentarer
Postat av: marielle

jag har fått världens bästa säng här i spanien & när jag inte har någonting att göra brukar jag fundera på hur i helskotta jag ska få med mig den tillbaka till spanien sen. har hittills inte kommit på ett enda sätt som innefattar en hel säng & att jag fortfarande är vän med familjen. men jag hoppas fortfarande att jag kommer hitta lösningen. det jag ville säga med det här (på ett väldigt långt & konstigt sätt) att tänk hur vardagliga saker kan påverka oss, när vi väl kommer på det.



jag tänkte på det där du sa med din mamma & att hon inte kunde vara med & shoppa & jag vet precis hur det är. enda skillnaden är väl att jag inte heller vill det men det vill du. & då vill jag bara säga att jag tänker på dig & din familj. hälsa din mamma att jag tänker på henne ofta & att jag hoppas hon har det bra. Sen vill jag säga tack för att du följer min blogg, det gör mig glad :) STÅ PÅ DIG ELIN! puss <3

2008-10-28 @ 11:33:00
URL: http://marieelle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0