Jojomän jooo!

(Minns ni sången som vi sjöng i hagve? fnizz)

Så skönt att slippa huvudvärken som plågade mig hela eftermiddan/kvällen igår. Nu känns livet mycket lättare och bättre. Också tack vare lite loveboost. Det måste man få ibland.

När jag kom till jobbet var det först helt tomt. Sen hittade jag en! Shit, tänkte jag, deppigt att vara här själv hela dagen. Men sen dök det upp fler så det har varit riktigt livat häromkring.
Jag har jobbat bra och kan säga att jag gjort nästan allt på min "att göra" lista. Till och med det jag inte trodde jag skulle orka! Tänk va!?

Nu är det så småningom lunch, vilket jag ser framemot för jag är hungrig!! Sen ska jag läsa lite, men jag ska ta hem böckerna och läsa hemma sen tror jag, så slipper jag iallafall vara här och dega hela eftermiddagen.

Och hörni, det är fredag!!! Kan knappt tro det, har inte riktigt kommiit in i fredagspeppen än.. men det kommer! Är dessutom ledig heeela helgen. Ska inte göra någonting! Sååå skönt. Jag ska njuta. Tjing! //E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0