Pretto och personligt

[Rubriken] har jag döpt min kära nya dagbok till. Den är otroligt nice faktiskt. Hjärtlås, men en kedja och rejäla nycklar. Hur fint som helst.
Nu kan jag äntligen skriva alla mina tankar utan förbehåll.
Vara hur pretto jag vill utan att skämmas.
Citera låttexter.
Skriva ner alla kryptiska meningar jag kommer på.
Ja, nu finns det en plats för allt som inte får plats i denna blogg.
Jag gillar't. Skarpt.

Men hostan och halsontet är ett faktum. Bajsbajsbajs. Säg att det går över, snela?



sumo sumo sumo //E

Kommentarer
Postat av: maohlin

Tyckte dagboken var så fin att jag var tvungen att gå in på Ordning&reda och titta på den! Den var verkligen jättefin och jag är sjukt sugen på att införskaffa en jag med. Fast det är så mycket jag vill införskaffa den här månaden, så vi får se :) Men jag är också sugen på att citera töntiga låttexter och skriva upp fina ord osv någonstans, där ingen annan behöver se.

2008-10-10 @ 23:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0