Tidskillnader och sånt

Det känns perfekt att klockan är 22 fast den igår skulle varit 23 ;) För mig är det ju jobbmåndag imorn, dock med väääldigt minimerade arbetsuppgifter, så jag ska väl mest chilla. Tänker ha lite "mysvecka" på jobbet, planera, tänka, läsa böcker, fixa musikrummet, spela. Dricka te, äta goda saker... typ så ;) Ni lär väl få höra om det.

Såg precis på filmen Deja Vu, med Densal Washington. Det där med tidsresor och shit alltså, det booorde verkligen inte funka i praktiken. Speciellt inte sådär enkelt och utan problem som det i slutändan alltid gör på film. Det är alldeles för komplext. Men ändå, roligt att hitta på filmer om kan jag tänka mig.

Nu är det dags att krypa till kojs. Puss på er alla!//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0