torra fläckar!!?

Alltså, hej hallå apotekets dyra hudvårdsprodukter.
"Utan att torka ut" står det på, yeah right. Har använt dem sen i fredags om nu har jag två torra fläckar bredvid näsan, som liksom är torra så det spänner. HALLÅ?! Dåååligt tycker jag!!! Ska minsann gå till apoteket och fråga hur det är tänkt. Har aldrig varit speciellt känslig eller haft torr hy så jag vet inte riktigt vad det är med de här produkterna. Åhh. jag som skulle få perfekt hy och allt.

Attans! Säger jag bara. Nu är lunchen slut! hej//E

Kommentarer
Postat av: anonym ba

jag kan rekomendera en dom har där som inte är så dyr typ oparfymerat helt vanlig för torr hy (om det inte är den du köpt) ? den fungerar fint för mig.

2008-10-28 @ 19:45:00
Postat av: marielle

Tusans apotek! Gå dit & fråga, det tycker jag verkligen. Pusspuss

2008-10-28 @ 19:47:46
URL: http://marieelle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0