Åh nej!

Det är en jäääättemygga i mitt rum! Vet inte hur det gått till!? Det finns ju knappt myggor här! Har sovit med öppet fönster hela sommaren och knappt hört eller sett en mygga. Alls! Men nu är det en monstruös mygga här inne. Huuvva! Har för ont i huvudet för att jaga den. åhhh. kommer väl vakna med århundradets oversizade myggbett. Antagligen på ett trevligt ställe också, typ ögonlocket eller överläppen. Prydsamt.

Men jag tror verkligen inte myggan bryr sig ett dugg om att jag bloggar skit om den. Shit. Måste sova nu. Imorgon är jag frisk. Håll alla tummar!

Tack Ella för  F F, helt underbart! :D //E

Kommentarer
Postat av: ellh

JA!!!!!!!!!!! helt underbart.

2008-09-17 @ 11:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0