Bon Matin, mes amis!

H-K ska åka till Paris inom en snar framtid så vi övar lite francais!

Igår var vi på stan i mina favoritaffärer, drack caffemocha i parken, åt sushi och lite annat trevligt.
Det blir inte så mycket bloggupdates nu, synd för er men kul för mig som har roligare saker för mig.
Moahahhahah

Närå.

Idag planerar vi en roadtrip, så det blir sköjsköj. Men det börjar bli dags för frulle, kan man tycka, vi går upp ganska sent nu och njuter av min sista sommarlovsvecka ;) Eller arbetslöshetvecka om man så vill ;)

Pusssers! //E

Kommentarer
Postat av: Karin

Paris är lovely, besök katakomberna, det är ryysligt! :) Besök kvarteret Montmartre sacre coeur också det var där de spelade in "Amelie från Montmartre" det är super bohemigt och serverar varmchoklad/Café au Lait i stora keramikkärl...härligt franskt helt enkelt, särskilt med en färs croissant brevid! :D //Kram Kusin vitamin

2008-09-12 @ 11:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0