Fredag, äntligen.

Veckans bästa dag? Antagligen. Jag är vaken, jag har ätit frukost. Ska snart dra på mig lite paltor och köra till Tornby och fixa lite fransk manikyr grejer, sen ska jag fixa mamsen naglar.

Ja, så mer än så tänker jag inte säga just nu. Vi hörs! //E

update:

Nej, allt var fel. Antagligen veckans sämsta dag. Kvinnors måtatliga "välsignelse" med tillhörande buksmärtor. Mmm.. lovely. Har helt enkelt legat i sängen och läst "Lolita"... Men det blir en trevlig kväll för alla brorsor kommer vara hemma! //E

Kommentarer
Postat av: Emma

Åå, familjesammankomster är alltid trevliga! Hörde förresten att Olle fick gå på Kulturama. NAJS!



Har skaffat Firefox istället för Explorer, mycket bättre, men märker nu att det är stavkontroll på detta!? Knäppt, men kanske bra för den dumme.

Jag tycker du borde komma hit snart! :)

2008-09-05 @ 21:11:01
URL: http://tjing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0