Godmorgon!

Jag är vaken, jag har ätit frukost. Bra jobbat. Det bar emot att ta sig upp ur sängen idag kan jag säga. Känner mig för dagen väldigt likgiltig. Har mer eller mindre gett upp hoppet om jobbet, även om det såklart finns en liten chans fortfarande.

Ska om några minuter hoppa på cykeln och trampa hem till Gunborg. Dagens mest nyttiga och goda gärning. Det regnade nyss med nu skiner solen, så nu känns det lite mer pepp. Ut och sätta fart på fläsket. Ska nog försöka träna ordentligt idag också. Förra veckan tränade jag bara en gång. Skam. Har ju kört igång med MINST 2 ggr i veckan. Vi hörs! //E

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag väntar också med spänning!



Idag har jag varit på kassautbildning på McDonalds, det var lite svettigt och stressigt men ändå roligt faktiskt! Det kommer nog ändå bli ganska trevligt. Tiden går iaf väldigt fort .



Hör av dig när du vet!

Pussis

2008-09-02 @ 17:00:40
URL: http://tjing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0