Hujujuj

Tänk att jag för bara två veckor sedan inte hade något alls att göra och led av tristess och en helt tomt gapande agenda! Nu går det i ett, vill jag lova. Har (förkylningen till trots, yesyesyes!) jobbat mer eller mindre hela dagen med lite bussåk på mitten. Helt fantastiskt. Ibumetin, nässpray och strepsil does the trick!

Dödade myggan igår! Eller Jane Austen gjorde det. Jag kastade boken på den så att den blev mos. Eewww. Men jag slapp det missprydande bettet. Vi ses i stillsammare tider, planerar att ligga halvdäckad hela helgen med film och te och återhämta mig ordentligt. Men tills dess är det apotekets droger och lite självövervinning som gäller. Puss på alla! //E

Kommentarer
Postat av: Hanna-karolina

För en vecka var ju jag hos dig:(



tristess?:(

2008-09-17 @ 22:52:59
URL: http://hannah-karolina.blogg.se/
Postat av: Hanna-karolina

BEEEEE'AAAAH!

2008-09-18 @ 13:42:09
URL: http://hannah-karolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0