I'm a dreamer!

Jag har en tendens att komma ihåg saker jag drömt väldigt väl. Det kanske många av er vet eftersom jag då också bara måste berätta dem för någon, gärna någon som var med i drömmen, så som det ofta är, (även om jag ibland borde hålla mina drömmar för mig själv eftersom de ibland avslöjar vad jag tänker lite väl mycket..öhmm).

Inatt drömde jag iallafall något så konstigt som att mitt hår hade växt ner bakom axlarna på bara några dagar och jag blev alldeles chockad när jag märkte att jag kunde sätta upp det. Som om jag inte alls märkt att håret hade växt.

En dröm jag önskar att den var sann ibland, vill verkligen få lååångt hår. Och snyggare färg.
Igår spelade jag, pappa och mamma bingolotto på sjukhuset. Guldkväll! Det höll på så stööört länge att vi gav upp tillsist. Vi vann dock bara en ny bingolott. Det är inte lätt å vinne.. om man säger så!//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0