lunchhour

Ja, bannemig, nu är det dags för lunch, håller på att hungra ihjäl.
Måste nog dra till hemköp en snabbis och fixa lite mums att smaska på också. Borde dock försöka hitta något liiite nyttigare än dumle, chokladcookiesn och ubuntucola (förra veckan). Vi får se vad det blir.

många undrar ju vad jag egentligen gör på mitt jobb, ja idag har jag suttit och pillrat ihop två sångblad till ett konfaläger. Ska förövrigt idag också göra ett komphäfte till dessa blad (iallafall börja) och sen öva in några psalmer och öva på ackorden till låtarna på barnkören som jag har i eftermiddag.

Så typ så.. hejdå! //E

Kommentarer
Postat av: Hanna-karolina

Du är så duktig min käre vän!



Men brev är du inte lika duktig på att skicka...

2008-09-30 @ 13:38:59
URL: http://hannah-karolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0