Teknikens under



Woohoo, pratade precis med denna lilla snygging på skype! Hon är ju i USA och au pairar, den lilla lyckosten! :D Det stördaste var upptäkten att mamman i Ingrids familj, hennes moster jobbar på mitt jobb. Så vi upptäckte denna lilla "världen är så liten grej" häromdagen i köket på jobbet, det var sjukt.
Men att snacka som på telefon, gratis över internet, med en tjej som precis ätit frulle i USA (när jag väntar på middag) var underbart och så stört att vi skrattade de första minutrarna. ;)
Sen bröts samtalet, hennes internet måste ha försvunnit, så det var synd. Men det är ju helt otroligt att hon var här i rummet precis alldeles nyss, fast hon är på andra sidan jordklotet mer eller mindre!

//E

Kommentarer
Postat av: Emma

Det är så konstigt det där, för vart man än är så finns det alltid någon som man kan knyta an till på nåt sätt.



Lagom till att din förkylning gav sig av, kom en till mig istället, och jag hade noll ork (dunkande huvud, snorig näsa, rinniga ögon och ingen kraft i kroppen) att jobba idag. Men jag blev väldigt arg, för när jag ringde och sa att jag hade blivit sjuk, fick jag bara skit för att jag "inte ringde tidigare". Bajsfolk.



På fredag är det phone me! Kommer du? Jag skulle bli glad :)

PUSS

2008-09-22 @ 15:07:22
URL: http://tjing.blogg.se/
Postat av: INGRID

åhh, älskling! Jag läste precis ditt inlägg, har inte varit inne på ett tag så gick jag igenom och läste din blogg, och jag blev nästan lite tåris..saknar dig och älskar dig bästis

2008-10-02 @ 05:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0