typiskt, hata mina bihålor

Jag visste det, redan i förrgår började det komma smygande. Först det lilla irriterande kliet i halsen, sen kommer öronen. Och så tillsist, den elinska klassikern, bihålorna. Vilket gör att man känner sig lika pigg som en död lök, ungefär.
Men på något sätt har jag väl lyckats förskjuta det eller åtminstonne förtränga det, hela dagen framtills nu. Har förövrigt haft en väldigt kul och lärorik dag. För jag har hängt med ett gäng coolingar från Tanzania och det är inte fyskam vill jag lova.

Försökte hitta en passande bild för detta inlägg eftersom det är roligare med bloggar med bilder, tycker jag själv och kanske du med.


men jag hittade ingen så jag tog den här. En gammal bild från början av sommaren. buhu jag tycker synd om mig själv, åhh mina stackars bihålor. //E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0