you're so naive

Sitter och lyssnar på Kooks, inside in+inside out. Mycket bättre än konk. Tycker jag.

Idag har varit en ganska typisk dag i mitt nya liv. Jag hade svårt att vakna, svårt att gå upp och svårt att komma igång. Har hängt runt internet en hel del somvanligt. Faktiskt förmått mig själv att träna 40 minuter framför kill bill vol 2. Man kanske skulle börja med kung fu? Eller samurajsvärdsfightning? Vore ju nått.

Kom nu precis hem från symfoniorkestern. Som gick helt okej, eller ja.. jag måste öva. Övade ingenting förra veckan så jag får skärpa mig. Men jag måste få veta om jobbet först. Jag ska väl ringa dem imorgon och kolla läget!//E

Glöm inte att kolla in:

Där är det action nuförtiden. Så klicka in där.. (klicka bilden ovan eller på sidan).

Kommentarer
Postat av: hannahkarolinaa

Jag kollar jämt, för jag har bott i jämtland

2008-09-05 @ 00:16:51
URL: http://hannahkarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0