Ibland är man glad som en prins i en tårta



ibland är man glad som en VALNÖT OM VÅREN!

Idag när jag gick till bussen, och precis fått en glad påsk-kram av min chef, och hade mina fina röda hörlurar på mig, och solen sken och luften var varmast hitills och vinden mild. Ja, då kände jag mig så glad så glad. Dessutom gick jag mot lååångledigt och kände att livet kanske inte blir bättre än såhär.
Sen slog jag på Håkan på bussen och det kändes som om hjärtat ville brista av lycka, det var så jag satt och sken som en sol av glädje och dansade med fötterna.

Nu är det mörkt, och min eufori har kanske minskat något. Men jisses, är den verkligen här nu? Våren?
Jag ska till skåne imorgon på mitt första möte med Rafikigruppen (som jag ska till Tanzania med i sommar). Jag håller tummarna för fantastiskt väder hela helgen! //E

Kommentarer
Postat av: ella

jag hejar på våren!!! idag gick jag med bara kofta när jag skulle gå och handla. yaaaaaay!



vart i skåne skaru?

2009-04-02 @ 21:51:46
Postat av: agnes

SÅ HIMLA NAJS! Det är vår och lyckokänslor. Men du, ska du till stockholm sista helgen på lovet (17-19 april)?? Det tycker jag! Då är vi flera falufolk där och hälsar på Arvid. PUSSSSSSSS!

2009-04-03 @ 10:09:31
URL: http://syltpop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0