Segdag, tack.

Idag har jag segdag. Första hellediga slapparedagen på länge. Sov jättelänge, som en stock, gick upp, åt lite frukost och slog mig sedan ner i denna fåtölj där jag spenderat förmiddagen med komma ikapp internet.
Solen skiner, fåglarna kvittrar, Mamma och pappa renoverar. Jag börjar inse att mitt kaffedrickande börjat nå oroväckande nivåer. För allt jag kan tänka på just nu är kaffekaffekaffe. Att kaffe ska lyfta trötthetens slöja från mina ögon. Att kaffe ska göra mitt huvud lättare. Att kaffe ska mota bort den svaga huvudvärken. Oroväckande.

Man borde inte överge sin blogg såhär. Men nu måste jag faktiskt ha kaffe och gå ut i solen. Det blir mer blogg sen, puss på er. //E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0