En helt vanlig tisdagsmorgon

Inte mycket att rapportera, hitills har dagen följt sina exakta rutiner. Vakna, gå upp liiite för sent. Skynda på med kläder, en skål fil och apelsinjuice. Gå till bussen, se klocka i fönstret på skolan jag passerar och springa sista biten. Precis hinna med bussen. Åka till resecentrum. Ta en corren EXTRA och läsa inne i väntrummet. Gå på nästa buss. Försöka att inte somna. Komma till jobbet. Slå igång datorn, spela lite piano medan den startar, morgonbön och nu är det dags för morgonkaffe. En otroligt typisk morgon, sannerligen.

Tjing//E

Kommentarer
Postat av: marielle

men en väldigt spännande morgon! allt det där stressandet & springandet: "hinner jag med bussen?" "kommer jag komma i tid?" "klarar jag det här?" om du tänker så lever du plötsligt i värsta spännande filmen! :D

2009-02-10 @ 10:51:19
URL: http://marieelle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0