Fas 2

Nu är det dags att gå in i fas två av onsdagen. Nämligen mässa och konfirmandsamling. Så det är bara att gå in i andra andningen och köra i vind, som man säger. Men det blir kul, även om man är trött. 12 timmars arbetsdag är liksom inte att rekommendera, men ibland har man inte riktigt något val.

Förövrigt så var jag så otroligt framförhållen att jag, hör och häpna nu kära vänner, förberedde två inlägg till freakouthenning igår, som jag publicerat. Det har ju liksom nästan aldrig hänt. Varför jag är så ambitiös kan man ju fråga sig, men men.. ;)

Nej nog babblat, dags att stolpa bort till kyrkan och göra lite nytta. Hej! //E


Kommentarer
Postat av: malin

Vad duktig du är! :)

2009-02-04 @ 19:20:57
URL: http://maohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0