Flickan med guldchipspåsen

http://images.webhallen.com/product/83702Anledningen till namnet på detta inlägg är att innan jag åkte på lägret köpte jag en chipspåse att ta med för jag tänkte att man säkert gärna skulle vilja äta chips någon gång. Och den öppnades en trevlig kväll när vi skulle kolla på "Life of Brian". Då kändes det som om jag och Ricky bara smällde i oss chips. Dessutom bjöd jag lite folk. Dock inte konfirmander, alla vet ju att ger man en konfirmand chips så har man snart hela drösen i knät ;)
Men trots detta blev typ halva påsen kvar!? Så jag tog med den hem igen och så låg jag igår och tryckte chips likt vilken white trash slacker som helst. MEN trots detta finns det fortfarande massa chips kvar?! Så nu sitter jag här. Igen. Med chips. Och varm oboy. Det är gott. :)
(Titeln var alltså en parafras på "Pojken med guldbyxorna". Han som kan plocka upp obegränsat med pengar ur fickorna!)

En annan sak är att jag alltid förespråkat att Esterellas sourcream and onion chips är dom godaste. Men nu har jag isett att detta är helt felaktigt. OLW's är mycket mycket godare. Amen.

Kommentarer
Postat av: malin

Haha, najs med en never ending-chipspåse :D

2009-02-22 @ 19:30:51
URL: http://maohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0