Ja jisses!

Sa jag 12 timmars arbetsdag igår? Nej jag menade förstås 14... hahaha. Efter film och pyssel drog jag bort på lite nattvandring på högstadiets disco. Högstadiediscon är verkligen nostagli på hög nivå. Väggtryckandet, hörnhånglandet, tjejerna som dansar och de få killarna som vågar sig dit ibland. De som går ut och röker. De som bara går ut och kyler ner sig. Ja tänk va, när man var 14 år :)

Tog rejäl sovmorgon idag iallafall, because I'm worth it. :) Men så småningom här ska jag bort till jobbet och jobbajobbajobba. Men jag är ledig imorgon och på lördag, men TJENA jag måste verkligen fixa min snowboardbindning nu. Småpanik faktiskt. På söndag klockan sju bär det av mot Åre, Trillevallen och konfaläger. Nej om man skulle rulla ner på lite frulle? //E

Kommentarer
Postat av: malin

Åh, döldiscon forever!

2009-02-12 @ 22:24:49
URL: http://maohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0