Måndagmogon och blogg-knas

Det är måndagmorgon, vilket kändes i hela kroppen när telefon ringde imorse. Det blev ju inte direkt bättre heller av att man satt uppe till 23 och kollade på Beck. Får försöka maxa sömnen ikväll istället, även om jag vet att det sällan blir så ändå för när klockan väl är sängdags har jag glömt den trötthet jag känner nu. Jaja...

Det är något knas på blogg.se som gör att jag inte ser kommentarerna när jag loggat in, men dom syns på bloggen så det spelar väl kanske inte så stor roll. Men skulle det se ut som om jag totalignorerade någons kommentar så är detta anledningen. (som om någon bryr sig..eeeh).

Det är måndag, min hjärna är inte vaken, snart är det skolbarnsgrupp och då blir det hålligång som alltid. Tjing //E

Ps! Ytterligare ett tecken på att det är måndag, jag satt och skrev hela det här inlägget på freakouthenning. TÄNK om jag publicerat det där liksom, det hade ju betytt slutet på världen as we know it. Harmageddon. 4 reeealZzz! Ds!

Kommentarer
Postat av: marielle

ja jag säger då det. måndagar är en tid för sig själv. himla konstiga dagar :)

2009-02-02 @ 16:59:31
URL: http://marieelle.blogspot.com
Postat av: malin

Hahaha, det där sista stycket var roligt :D

2009-02-03 @ 13:55:51
URL: http://maohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0