Sing hallelujah

Har denna dag suttit i möte hela dagen. Vilket var väldigt kul och intressant men man blir heeelt slut verkligen. Hur som haver, hade med mig kameran för att kunna ta lite bilder på vägen hem.
Annars så är denna fredagkväll rätt lik mina fredagskvällar i allmänt i denna tid i mitt liv. Vi har varit på ICA Maxi. Jag köpte sushi till middag. Nu äter jag m&m's och dricker uburku ;) Yummieyummie. Har redan ätit så jag mår illa, precis som alla fredagkvällar.

Vi får se hur kvällen fortskrider. Men nu ska jag iallafall läsa lite bloggar. Jag och pappa lyssnar på Penguin Café Orchestra! :) Tjing! //E
http://www.geekalerts.com/u/mm-xmas-lights.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0