Sovmorgon - på gott och ont

Idag är jag ledig. Därför sov jag till 10, vilket jag inte gjort på väääldigt länge faktiskt. Det är skönt, men det resulterar i att jag klockan 11.33 fortfarande ligger i sängen. Men när jag tänker på saken, vad gör väl det? Det är den här fjällenpackningen som ligger över mig, och lagandet av snowboardbindningen, men come on liksom, jag hinner. Ska ta en sväng till PC City och kolla om den externa hårdisken jag vill ha kommit in än. Sen känner jag att det var alldeles förlängesen jag åt sushi så idag är nog dagen.

Men först måste jag gå upp, äta frukost och duscha. Ligger nog kvar ett liiiitet liiitet tag till. //E


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag skulle kunna göra almost vadsom för en sovmorgon!! ;) jisses, im happy its frrriiiiidaayyyy! PUSS

2009-02-13 @ 17:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0