Vårväder, träningskläder!

Idag vaknade jag till strålande sol och klarblå himmel! Då blev jag glad :) Det är tecken, på att nya tider är på gång. Men hej och hå vad trött jag var, vilket bara är förståeligt beroende på brist på tidsuppfattning igår kväll (men trevlans var det!! :D ) Men friskis var fantastiskt bra. Har kommit in i fas två nu i min träning! Nu orkar jag mycket mer, vilket gör att jag orkar ta i mer så jag blir ännu tröttare. Det känns asbra. :D

Nu ska vi gå ut på lite finpromenix, jag tar med kameran och njuter av ljuset. Bilder dyker nog upp. Annars blire slapparedag idag, vilket känns välbehövt, även fast jag inte direkt haft någon ansträngande jobbvecka. ;) //E


helt random annan bild som symboliserar glädje men inte har något alls med detta inlägg att göra förövrigt. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Äcklig tjej med gäddhäng och dubbelhaka.

2009-02-28 @ 18:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0