20 år och mycket trött

Idag har Gränslöst 20årsjubileum firats av med en hejdundrandes konsert med efterföljande fantastisk middag! Det har varit en fantastisk och händelserik dag. Jag, trött och helt sliten och härjad av hosta, valde att ta 00.45 bussen hem. Jag tog således Emmas nyckel och lämnade henne "vind för våg" i andras sällskap. Problemet är nu detta, jag sjukt trött och klockan är nästan två?! Och jag måste ju låsa upp porten för Emma när hon kommer hem. Får väl lägga mig och läsa då. Tjing//E

Kommentarer
Postat av: marielle

ojojoj ja det vet lite synd att ni inte hade två nycklar. hur löste det sig tillslut? :)

2009-01-11 @ 09:51:41
URL: http://marieelle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0