alla är opepp

Det verkar gå som en farsot genom landet, opeppheten. Man vill ingenting, orkar ingenting, är varken glad eller ledsen, bara opepp. Jag tror det är för att det är januari. Vinter. Tråkigt. Grått. Trist. Sommaren känns långt borta och man har ingen jul att se fram emot. Men ju ljusare det blir, desto bättre blir humöret. Brukar bli så för mig iallafall.

Fick precis en mycket uppiggande present från en kollega. Nämligen en låda med "Små pepparkakshjärtan" som skänker pengar till röda korset. Dom var mycket goda! Visst har jag fina kollegor som ger mig godis, lussebullar, kakor och annat smaskens? Jag tycker det är fint av dom.

Måste gå och kirra lunch nu. Har med mig min plånbok idag, bra va? //E


Kommentarer
Postat av: marielle

jag hade inte kunnat sagt det bättre själv. opepp genom hela landet ja det tror jag det! skönt iaf att du har sådana där kollegor. & att de passar in det just idag också, finemang!

2009-01-30 @ 13:30:54
URL: http://marieelle.blogspot.com
Postat av: malin

Jag är inte opepp! Jag är pepppepppepp :D

2009-01-30 @ 16:41:48
URL: http://maohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0