Blå naglar och ekologiska russin

Sitter här på kontoret och tar en liten andningspaus och skriver ett kort litet inlägg. Jisses vilken skillnad i tempo det är nu jämfört med i höstas. Men jag är sannerligen inte den som klagar, jublar är snarare rätt ordet. Nu har jag mer ansvar, mer möjlighet att planera och påverka och mindre tid att göra det på ;)

Målade igår kväll mina naglar blå, mörrkmööörrk blå, efter konstens alla regler. Baslack, två lager färg, topplack. Så nu ska det bannemig sitta tills på lördag iallafall. Sitter och knaprar lite ekologiska russin, perfekt "snacks" (ordet snacks är verkligen ett av de hemskaste jag vet. Det låter så himla... 90-tal).

Efter jobbet idag ska jag försöka fixa mig iväg på friskis! Det blir bra. Tjingeling //E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0