Deeeap blueeeee



Jag ber om ursäkt om jag skrämmer slag på vissa med uppförstoringar av mina trasiga nagelband ;)
Idag har varit en trevlig dag, även om jag var rätt seg av osökt anledning? Kanske bristen på träning, för jag har kört en hårdkörning nyss på "Stairway to heaven" (vår springmaskin i källaren) till tonerna ur Mamma Mia, och nu känner jag mig mycket piggare. :)

På Spotify, fortfarande: Ale Möller Band, Fairfield Four och Edith Piaf.

Imorgon blir heldag på jobbet, rätt jobbigt, men men... Blir nog inte mycket bloggning. Håll till godo! //E

Kommentarer
Postat av: marielle

vilken snygg färg!

2009-01-21 @ 12:16:14
URL: http://marieelle.blogspot.com
Postat av: maohlin

Fan vad snyggt! :)

2009-01-21 @ 15:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0