Fin TV

Som jag konstaterat innan så har jag slutat att kolla på en massa brain-killing-skitTVprogram. Vad ska man då göra en fredagskväll? Om man verkligen vägrar Let's Dance? JO man slår på svt och kollar på lite härlig fin-tv. Vad blev det: På spåret. Som en pensionär. Så lever jag mitt liv. Men till mitt försvar var faktiskt Filip&Fredrik med och jag kunde svaret på en fråga som ingen av dom kunde. Ehh..

Försöker nu få hem senaste avsnittet av Big Love. Lyssnar på ABBA (?!?!). Msnar. Ja. Har som vanligt ätit godis och druckigt uburku (ubuntu på burk, var tydligen billigare än på flaska. skomt?) så att jag mår illa. Typisk fredagskväll alltså. //E

Kommentarer
Postat av: marielle

haha åh vad bra att du myste till det med godis & läsl. det kanske är sådant som vi behöver för att komma back on track så att säga. jag mår lite, lite bättre idag. tack vare ett fint & långt samtal igår. men det var bra :)

2009-01-31 @ 09:15:28
URL: http://marieelle.blogspot.com
Postat av: malin

Det låter ju som en toppenfredag tycker jag :) Du, jag har fått höra ryktesvägen att Scandic linköping city är väldigt najs. Och jag bor kalsbilligt på hotell, så man kanske skulle ta och komma och hälsa på någon helg frammåt våren. Och så ska du självklart bo med mig på hotellet så att vi får lyxa till oss :)

2009-01-31 @ 18:34:39
URL: http://maohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0