Hungern härgar min arma kropp..

... så därför tänker jag väldigt snart hämta min låda i kylen och äta lite lunch. Fet najs! Är fortfarande grymt förkyld, men vem har tid med sånt? Halsen känns iallafall lite bättre nu. Jag kan svälja utan enorma smärtor, vilken seger!! Men förkylning eller icke förkylning, Gränslöst jublieumet HERE I COME!

Drömde om det inatt till och med, att jag inte hann packa så jag fick på något sätt med mig packningen från nyår (som förövrigt är ouppackad).
I drömmen var det nämligen så att i andra akten på konserten skulle man ha på sig färger som symboliserade de färger mat burit mest för tre år sen eller något sådant. Eftersom jag inte hade såmycket att välja på så blev det senapsgult, vilket kändes jättetråkigt. Ella (som förövrigt inte ens är med i Gränslöst, men i drömmar är det annorlunda) hade på sig chockrosa (väldigt signifikativt för Ella, öhhh), och väldigt 80-inspirerade kläder. Typ chockrosa läppstift, stora örhängen och en hög hästsvans! (Det du Ella!)

Nej, nog om det, nu nalkas lunch. hej! //E


Kommentarer
Postat av: marielle

ja oj oj hur man kan drömma. inatt drömde jag om emma lagerbergs familj. den första hunden, hon själv med olivia & föräldrarna. Alla var med. & varför jag helt appropå ingenting plötsligt drömde om dem, ja det kan man verkligen ta & fundera både en & två gånger på :) bra att halsen ger med sig! jag tror dock att denna vinter bara innehållit massa sjuka för de flesta.

2009-01-08 @ 13:03:58
URL: http://marieelle.blogspot.com
Postat av: maohlin

Det är väldans intressant med drömmar! Skulle vilja fördjupa mig lite i det, men just nu orkar jag inte.

2009-01-08 @ 14:31:31
Postat av: ella

hahha het jag måste varit!

2009-01-08 @ 19:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0