Jag...kan...inte...andas...

... för jag är så täppt i näsan. Förbenade förkylning, låt mig vara!!!! Jag ska ju till Falun i helgen. Åhhhhj!! Men men. Har idag ätit Strepsils (med 3 timmars mellanrum, tror det är så doseringen är, hoppas :P) och varvat med en bafusin efter maten och en massa sånnadär lemonpastills, extra starka, från hemköp. Har även druckigt kanske 4 koppar grönt ingerfärs/citron-te. Drack även en kopp där jag rörde ner två sånnadär halspastiller. Men men, vette tusan, har fortfarande ont i halsen.

På bordet i fikarummet låg idag en katalog från Folkuniversitetet med en massa kurser. Blev gryyymt sugen. Känner att AKTIV FRITID HERE I COME!! Nu när jag är mitt nya, pigga, utvilade, jag. :) Ska kolla upp om jag kanske ska börja på street igen. Det finns ju massamassa kurser!! Vi får vällan se hur det går. Friskis och streetdance plus några rundor på stairway to heaven! Bingsjö 2009, eller var det beach? ;)

Jaja, vi hörs, är fortfarande på jobbet så jag ska jobba. ;) //E

Ps! FETGRATTIS till finaste Aggie-babe som fixade brumbrum-lapp idag. Du är bäääst tjejen! DS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska du till falun? Varför vet inte jag detta?

2009-01-07 @ 17:59:00
URL: http://hannahkarolina.blogg.se/
Postat av: marielle

men usch vad tråkigt! :( bit på ingefära, det har jag också hört ska vara bra. kan ju vara värt ett försök iaf :D jag hejar på härbortifrån spanien. bli frisk frisk frisk. puss

2009-01-07 @ 20:33:25
URL: http://marieelle.blogspot.com
Postat av: Anonym

Du får inte bli så sjuk att du inte kan komma! Gränslöst behöver dig!! Och jag :)

Fast själv har jag dragit på mig någon sorts ögoninflammation eller liknande - på morgonen kan jag inte öppna ögonen för de är igenkletade av var, och resten av dagen är de röda på hela ögonvitan och svullna. AJ!

Men strunta i alla krämpor, på lördag är det stor klezmerfest som vi inte får missa!! (det är ju till och med efterfest med mat och hela fatteruttan)

PUSS!!

Ps. Det här var nog den längsta kommentar jag har gjort... kanske. Ds

2009-01-07 @ 21:20:45
Postat av: Emma

Du får inte bli så sjuk att du inte kan komma! Gränslöst behöver dig!! Och jag :)

Själv har jag dragit på mig någon sorts ögoninflammation - på morgonen kan jag inte öppna ögonen för de är alldeles igenkletade av var, och resten av dagen är de röda och svullna och värker lite. AJ!



Men strunta i alla krämpor för på lördag är det fet klezmerfest som vi inte får missa! Vi kommer spela så himla många bra låtar. en ny låt som heter Sherele är så himladens bra och rolig att spela!(sen är det ju också efterfest med mat och hela faderuttan) Jag tror att jag ska vara jonglör! Hanna eller Tove har en fin jokermössa, sen tänkte jag gå till myrorna och hoppas att de har en snygg enfärgad dress eller overall av något slag.

KÄMPA.

PUSS!

Ps. Det här är nog den längsta kommentar jag någonsin gjort...kanske. Ds

2009-01-07 @ 21:26:42
Postat av: malin

Hej Elin, hoppas du bli frisk till helgen. Du måste ju vara med och fira Gränsis födelsedags, det kommer bli kalas till tusen!! Krya på dig nu :)

2009-01-07 @ 22:43:50
URL: http://mallova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0