Kyla i märg och ben

TACK för kommentarerna, kära vänner, och tack för sms och fina skypesamtal :) Nu känner jag mig inte alls lika ensam längre. :)

Idag, fredag, veckans överlägset bästa dag kanske. Det var SNORKALLT när jag gick till bussen imorse. Eftersom jag var en aning trött eftersom jag gick och la mig rätt sent (men det var det såå värt) så hann jag inte kolla hur kallt det var innan jag gick. Så jag tog ungefär samma kläder som igår. Det var skitkallt! Massa minusgrader. Höll på att frysa ihjäl, även inomhus.

Ska väl försöka städa lite här nu, kanske rentav dammsuga? Mamma påstår att jag ska det, men jag är tveksam. Ska iallfall packa upp förra helgens packning. Bra början, tycker jag ;)

Dagens band på Spotify: Ale Möller band !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0