När det inte blir som man tänkt...

Mina jobbdagar brukar sällan bli som jag tänkt mig, men idag kände jag faktiskt att det är lite jobbigt. Måste nämligen hinna en massa idag tills morgondagen, vilken är stressigt med tanke på att jag har massa annat som måste hinnas idag. Dessutom så är kollegor borta, vilket då ändrar om i hela planeringen.

Suck, det jag försöker säga är väl att jag är stressad och att inget blev som jag tänkt idag. Men man får göra det bästa av situationen. Jag är dessutom galet trött idag, och ögonen faller nästan ihop trots kaffe. Illa. Hej! //E


Kommentarer
Postat av: marielle

det kan ju vara så att det är annat som gör att du är så fruktansvärt trött & inte liksom blir som det borde bli. att du känner dig trött på världen t.ex. jag håller på dig iaf! <3

2009-01-27 @ 11:23:30
URL: http://marieelle.blogspot.com
Postat av: hanna-karolina

Kom igen bibbi!

2009-01-27 @ 14:25:24
URL: http://hannahkarolina.blogg.se/
Postat av: malin

Alltså ibland är det ju roligt när det inte blir som man tänkt sig. Men när det händer hela tiden och skapar stress, då är det ju bara väldigt jobbigt. Det är exakt så för mig på mitt jobb också. Heeel tiiiiaa!

2009-01-27 @ 17:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0