Snart är det dags..

.. att dra hem och jobba lite hemifrån. Ska göra en affish och är inte ens i närheten av det minsta sugen på att ens försöka på denna maskin från stenåldern, nej jag ska hem till MIN dator som har rätt program och som inte segar ihop för minsta grej.

Känner mig på ovanligt dåligt humör för att vara en fredag. Kan bero på att jag haft så tråkigt på jobbet hela dagen och att nästan ingen är här vilket gör det svårare att fixa saker som man behöver andra till. Ja ni fattar.

Nej jag känner att jag måste hem och bara göra sånt som jag gillar (när jag jobbat klart dvs), först och främst måste jag städa mitt rum som jag som vanligt helt försummat under veckan. Helgfint är något som känns mycket viktigt i det här läget. Sen ska jag ladda hem lite tvserieavsnitt som jag missat. Fota, kolla på Pushing daisies, läsa. Och förhoppningsvis skypa med någon trevlig tjej i ett annat land (vi får väl se om någon av dom är inne) ;) //E

Kommentarer
Postat av: marielle

jag är här! jag är här! jag är här! nu iaf, & så länge som inte cati ringer & vill träffas.



& samma här. jag är så sjukt opepp på livet just nu så jag vet inte. snälla kom in på skype så vi kan snacka strunt & beklaga oss över våra eländiga liv. ja usch vad det behövs just nu. vad är det för affish du ska göra? :)

2009-01-23 @ 13:18:04
URL: http://marieelle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0