Well done me

Nu har jag kryssat ännu en sak på min "Att göra" lista, nämligen att uppdatera sånghäftet inför afrika med fler sånger på Engelska, en sång på swahili med mera. Imorgon ska jag skriva ut det och sådär, sen är det klaris klaris. Nu återstår i stortsätt bara att välja med omsorg vad som ska läggas ned i min väska (som får väga 20 kg), lägga ner det i väskan och sen är jag good to go!

Förövrigt har en 4 km prommis i Rydskogen med mamma och Petter varit typ det enda jag åstadkommit idag. Men det var ju inte fy skam. Nu ska jag försöka skruva åt mina truckar och sen ska jag och Petter åka lite skate. YIEY, är så glad att jag har en skatevän! ;)

Hej! //E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0