är i goa göteborg

sitter inne på Max rum, i en mycket tom och tyst lägenhet. Tänkte strax äta lite frukt, slå på TVn och kanske spela lite "Narnia - Häxan och Lejonet" på min dator. Dataspel=bästa tidsfördrivet.
Detta har varit en mycket trevlig dag faktiskt. Först sov jag väldigt länge, sen kom en av Max roomies, David, hem. Så vi snacka lite, kolla på UR och sånt. ;) 
Men sen åkte jag in till stan och träffade Mats och vi gick och åt sushi. Det är hans födelsedag idag, så jag snodde ihop en improviserad present med bok och godis i en påse med två hårband runt. :) Det var mycket gott med sushi även om min mage beter sig som en get idag. 
Sedan skulle Mats till jobbet, så jag gick då iväg på jakt efter en smyckesaffär som min kusin Lina jobbar i. Efter långt sökande och efter att ha vandrat runt mestadels av centrum hittade jag fram. Och hon var där! Fröjdens!

Men nu är jag trött. Så nu tänker jag slappa tills Maxxx kommer hem. Hejsvej! //E

Kommentarer
Postat av: malin

Vad roligt att åka runt & smygsemestra+hälsa på massa vänner. Låter jättemysigt :)

2009-06-05 @ 22:05:03
URL: http://maohlin.blogg.se/
Postat av: Orp

Vilken backpacker alltså!

2009-06-06 @ 19:44:48
URL: http://balloonfighter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0