1, 000 000 against the new facebooklook

Jag får på något vis känslan av att sånna här grupper startas varje gång facebook ändrar sin design. Jag kan verkligen tänka mig hur personalen sitter och fnissar åt allas upprördhet över en kafferast. För de vet nog, precis som jag känner på mig, att när det gått ett tag och man har vant sig, så kommer man knappt ihåg hur det såg ut innan.
Sen, när de gör om igen, kommer det bli samma sak igen. Det är en vanesak mina vänner, vanesak. Tänk alla nya designer på mail, msn, communities och annat som man gått igenom? Det är väl bättre att utvecklas, gå framåt, följa tiden. Inte hänga kvar i gamla designer anno 2007.. eller nått sånt ;)

Dagens myyyycket viktiga samhällskritiska inlägg, öhh.. ja! //E

Kommentarer
Postat av: Max

eftersom jag har gnällt på designen så får jag väl o göra en Speak up =)



Jag kommer vänja mig. Men det är ju förvirrande och det nya känns inte riiiiktigt lika bra. åtminstone nu. We'll seee..

2009-03-17 @ 00:00:14
URL: http://moochiecoochie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0