Bio och sånt

Morsning. Skulle på intervju idag med auparijoxen men det blidde inställt pga sjukdom. Så istället hängde jag med ungdomar från kyrkan på bio: Män som hatar kvinnor. Rätt bra film faktiskt! Otäck! Den får tummen upp av mig.

På bion såg jag att boken Bläckhjärta nu kommer på film. Lite spännande med tanke på att jag precis läst om Bläckhjärta för att sedan läsa tvåan Bläckmagi. Det är ju typ barnböcker, men bokromantiserandet tilltalar mig ändå så till den högsta grad. Nu senast när jag var inne på biblioteket snubblade jag av misstag över en tredje del som måste kommit ut väldigt nyss för jag visste inte att den fanns. Bläckdöd heter den. Ja, man får väl se den filmen och se hur det känns. Känner på mig att man blir besviken, som så ofta är....

Imorgon ska jag jobba sent, igen, så jag tar sovmorgon. Ska på den efterlängtade ansiktsbehandlingen :) Min kära älskade Britta sa att hon inte tyckte jag behövde den. Men sanningen är den att jag plågats av problemhy nu i flera månader och vill gärna få hjälp att få fin och fräsch hy igen. Jaja. nog om detta. Vi hörs! //E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0