Inte riktigt !

Jag trodde gårdagen skulle bli som alla andra fredagskvällar men icke. När jag kom hem från intervjun (som gick jättebra, måste komma igång med resten nu..) så hade vi besök från en tjej som heter Nassrin som ska prata i Ansgarskyrkan ikväll. Efter den mycket goda och trevliga middagen åkte vi på gudstjänst i Domkyrkan. Efter det satt jag, pappa och Nassrin och hade teologiska samtal om ditten och datten till ett på natten (rim!). Så så var det med den kvällen ;)

Idag har jag och Elin varit på hjärta mot hjärta - seckis! Jag ska fota och visa de fina grejorna jag kirrade. Sen åkte vi till stan och köpte sushi som vi åt i solen på en bänk i trädgårdsföreningen. Fint förutom att jag lyckades hälla halva sojan över min hand. Sen gick vi in på Misoui, men sen fick jag ge upp. Så nedrans förkyld jag är idag!!? Jäkla gissel! Har varken tid eller lust okej!?

Så så är läget, förstår ni, jag och Petter ska nu fortsätta dagen med att kolla på nya Lostavsnitt!! WOHO! //E

Kommentarer
Postat av: ella

åååååååååååååååååh lost<3<3<3<3<3

2009-03-21 @ 14:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0