it's friday baby

Har suttit i möte hela dagen, eller ja, fram till för ungefär ett tag sen ;) Sitter nu kvar och jobbar lite eftersom jag ska vara på resecentrum klockan 16.. så skitsamma liksom. Då ska jag ha min första intervju för au pair joxen! Yiey! 
Åt hiiiiimlans hyvens lunch idag på restaurang tre bröder på Cloettafabriken (Ljungsbros one and only lunchställe). Nämligen sallad med lax och örtbulgur! Fantastico! Är fortfarande brutalt mätt fast det gått mer än en timme.

Förövrigt blir det ikväll en fredagskväll som alla andra. God mat, godis och läsk så man mår illa, hänga framför datorn... Ja.. MEN imorgon ska jag och min vän Hyland (Elin) gå på seckis. Det blir fetus najsus. Men men, det är tur att det inte finns någon lag på att alla inlägg måste handla om ett vettigt ämne. Då hade jag varit kööörd. Hej! //E

Kommentarer
Postat av: Bibbi

Å bibbi. Du är bra på att jobba, och slita. Jag saknar dig. Nu när jag också blivit bibbi så kommer vi troligtvis aldrig träffas igen.



PUSS

2009-03-20 @ 14:43:17
Postat av: maohlin

Ja tänka sig vilken tur att det inte finns någon sådan lag, för då hade jag också varit fett körd :D

2009-03-20 @ 18:24:19
URL: http://maohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0