Nu börjas det igen...

... men jag tänker inte gräva ner mig i packningsångesten. Slänger bara i lite grejer i väskan så får det lösa sig. Det känns som en bra plan.
Jag har tränat och ätit crepes! Dagens träningsfilm var "Den oändliga historien". I loooove ungen som spelar Bastian (killen som läser boken). Jag vill bara ha honom i en liten burk i min väska och ta fram honom ibland och titta på honom. Typ.

Nej nu tar jag med mig datorn upp för trappan och sätter igång med packningsgisslet! Det som är så himla finemangsbra i kråksången är att jag ju kommer ha internet på resan, så jag kan uppdatera er imorgon as I go along som det heter. Ska jobba lite först innan jag dragar iväg mot nya järva mål. Så, nu är det dags. Up we go! Tjingeling! //E

Kommentarer
Postat av: hakon

Jag tycker att du alltid har packat asbra när du kommit hit. Tror att din packningsångest är konstlad för att du vill att folk ska tycka synd om dig för att du får resa så mycket...



Jetsetelin

2009-03-13 @ 08:53:01
URL: http://hannahkarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0