Ohyes!


dagens skörd från bokrean

Idag när jag kom från jobbet gick jag in i en bokaffär och spanade lite. Då hittade jag denna otroligt fina bok: Astrids bilder. Blev helt till mig i trasorna och lycklig i själen. Sen hittade jag en Stenmarkbok som jag inte läst och så två pockets på det. Känns kanoners!
I början av Astrid boken står en berättelse hon skrivit om sina föräldrar, så otroligt fin den var!! Åh, blev alldeles lycklig. Så fin med människor som skriver kärleksbrev till varandra och har bondgårdar och älskar varandra tills dödens dagar.

Min mamma är en riktig husfru idag, när jag kom hem hade hon bakat bullar. Nu har hon även gjort silviakaka och lagar mat. Fingemangsmysigt. Lyssnar nu på Upp till Kamp soundtracket på Spotify och blir alldeles... wowowowow. Ja. Hej! //E

Kommentarer
Postat av: malin

Jag vill också fynda mer på bokrean. Måste göra det nu när jag äntligen har tid efter jobbet :) Måste ha fina kokböcker att ställa i köket, fotoböcker om det finns och så några romaner på det. Kanoners!

2009-03-06 @ 19:32:27
URL: http://maohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0