Olof Palme


Det har dock gått några år sedan lappen skrevs, den är nog bortåt 4-5 år nu!

Min finfina palm Olof Palme har åter fått komma in i mitt rum, efter några månader på "rehab" efter att ha drabbats av uttrorkning. Så stor, fin, yvig och grön har den inte varit på länge kan jag säga. Men han måste få en ny kruka till våren, den här har han växt ut.
Olof är och var min första och enda egna krukväxt och jag planerar att ha honom länge till :) Däremot vill jag bli av med olivträdet som står på mitt rum nu, för det bor nämligen en stor familj myror i det. Dessa myror kryper såklart inte bara runt i trädet och krukan, utan även på mig och mitt golv. Eeeekligt!


En myra i den alltför stora myrfamiljen jag delar rum med. Ischischisch!


Kommentarer
Postat av: håkon

En sann trooper! Det är vad O-P är!

2009-03-08 @ 20:08:41
URL: http://hannahkarolina.blogg.se/
Postat av: Max

wääh! Myror är otrevliga saker!



Men Palme var fin! Otroligt fin namnskylt också =D

2009-03-08 @ 22:31:47
URL: http://moochiecoochie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0