Tiden går fort när man har roligt

Ja, hoppsan hejsan här har man inte bloggat sen i måndags. Men vet ni varför? Jo för min kära Linda har varit i stan med sin teater. :) Mycket finemangsfint! Jag hämtade henne hos hennes syster som bor här i stan i tisdags. Då skyndade vi oss till polisen så jag kunde ansöka om nytt pass! Sen åkte vi hem och åt mat och myste med film, chips, choklad och te.

Igår åkte vi på morgonen hit till mitt jobb, sen chillidillade vi i Ljungsbro i solens sken. Mot lunch anlände Lindas teaterpolare, då åt vi lunch och sen riggade dom förfullt medan jag inte gjort speciellt mycket nytta någonstans. Teatern var en kabaré om Rättvisa, och det var verkligen helt fantastiskt fint. :D

Nu på morgonen var jag och sa hejdå till Linda hemma hos Jossan, sen åkte jag hit till jobbis och försöker att bortse från stressen som dykt upp i och med en lång lista på saker jag måste skicka till aupairjoxen NU (fick världens hets-mail). Ja, så ligger läget i nuläget. Typ. Aaah, tiden går så fort, så mycket att göra så mycket att fixa. Hjilp! //E

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskade vårt dygn.

det ska vi göra om. och göra mer än ett dygn.

jag älskar dig.

2009-03-26 @ 19:15:03
URL: http://lindamariamartinson.blogg.se/
Postat av: malin

Jag har saknar dig ^^

2009-03-26 @ 20:52:38
URL: http://maohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0