update: bussresan

Mina ben är fruktansvärt varma från att han haft datorn i knät nu i 2 timmar. Men det är fett värt med dator och internet på bussen ska jag säga. Ingen åksjuka än heller, bra bra. Har tittat på vårkabarén från 3:an. Vilken lycka vilken glädje. :)
Försökte nu fälla ner bordet jag har framför mig, men det gick inte bra. Jag är så sjukt osmidig känner jag, bara tappar saker hela tiden, noll koll, får inte ner bordet. Ja, men det är rätt trångt här ändå på min plats, även om det är rymligt för att vara buss.

Lyssnar nu på Arcade fire :) //E

Kommentarer
Postat av: Max

bästa arcade fire! och bästa med internet på bussen! sjukt soft!

2009-03-13 @ 17:45:06
URL: http://moochiecoochie.wordpress.com
Postat av: andess

Arcade fire! Bra!

2009-03-13 @ 19:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0