våren är här!?



Solen skiner, för tredje dagen i rad. Måste nog ändå påstå att mitt humör är på topp. Sitter och gör lite musikaliska utsvävningar. Först lyssnade jag på Mando Diao, som jag känner någon form av förakt emot bara för att de kommer från Borlänge men tycker dom är ascoola rockstars. Men deras låt "Dance with somebody" är ju himla medryckande, jag erkänner.
Sen svävade jag iväg till överhypade Glasvegas. Det är lika roligt varje gång någon nämner Glasvegas när man säger "Meeen är dom inte liite överhypade?" och alla MÅSTE instämma: "Jaaa, jooo, men dom är ju bra". Det är humor. :)

Ska hyfsat snart åka till jobbet. Idag är det konfirmandisar som gäller. Jag var inge bra på sovmorgon idag heller. Hade satt klockan på 9, och när jag vaknade och tänkte "Riiinger inte klockan snaaart?" då var klockan 06.45. Så jag satte klockan på 7 istället och gick upp vid 8 istället. Fett naaaajs. //E

Kommentarer
Postat av: Orp

Jag gillade verkligen inte Glasvegas. Jag förstod än mindre varför alla recensenter jämförde dem med Phil Spector när de snarare lätt som ett gubbrockigt Arcade Fire. Nåväl, jag kanske bara börjar bli för gammal.



Jag kanske borde gå ut och bli full till Nordpolen och känna mig hipp igen.

2009-03-19 @ 10:54:37
URL: http://balloonfighter.blogspot.com
Postat av: maohlin

Jag har aldrig hört dem :) Jag tänker försöka låta det att vara så också, bara för ATT.

2009-03-19 @ 19:02:44
URL: http://maohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0